2011. augusztus 29., hétfő

Merrel szandál túra sport 40 - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Magamnak vettem az ebayen, csak nem  vettem észre, hogy az US méretekből van külön férfi és női mérettáblázat. És nagy lett, ezért adom el. : -( Szóval ez egy férfiszandál, szerintem nőknek is jó. Éppen ilyenem van 8 éve, a női változat (nem látok különbséget közöttük a méreten kívül). Már sehol sem találtam ilyet  Magyarországon. Biztosan elégedett leszel vele, nagyon kényelmes, vízbe is bele lehet gázolni vele, nem árt neki. És még jól is néz ki! Fekete és szürke színű, a talpa gumi, légpárnás, a felsőrésze szintetikus. Használtnak vettem, tökéletes állapotú, a talpa sem kopott kicsit se. Nagyon strapabíró márka, nekem 8 éve van egy ilyenem, egész nyáron hordom, és még mindig bírja.


Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-06 01:01
. Merrel szandál túra sport 40 - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése